مدیرکل بهزیستی استان؛

موردی از ابتلای کرونا در میان کارتن خواب‌ها گزارش نشده است

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۴:۱۴
کد خبر: ۹۸۴۳۴۹
موردی از ابتلای کرونا در میان کارتن خواب‌ها گزارش نشده است
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از اجرای طرح پیشگیری از ابتلا به کرونا در میان کارتن خواب‌های معتاد خبرداد و گفت: تاکنون موردی از ابتلای کرونا در میان این قشر گزارش نشده است.

به گزارش برنا از اراک ، زهرا امینی  افزود: این طرح در ابتدا به صورت فایل آموزشی به مسوولان مراکز کاهش آسیب بهزیستی ارائه و سپس به صورت عملی به کارتن خواب‌های معتاد آموزش داده شد.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، افراد آموزش دیده در قالب تیم‌های سیار در مراکز تجمعی و پاتوق های این افراد حضور پیدا می‌کنند.
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: این خدمات در مراکز گذری کاهش آسیب (dic)، سرپناه‌های شبانه و ایستگاه‌های کاهش آسیب هم ارائه می‌شود.
امینی افزود: این طرح با همکاری موسسات غیر دولتی و خیریه‌های فعال در زمینه افراد بی‌خانمان در سطح استان انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: مسوولان مراکز کاهش آسیب به طور مستمر پاتوق‌های کارتن‌خواب‌ها را مورد سرکشی قرار داده و پس از ارائه آموزش‌های لازم به این افراد، بسته‌های بهداشتی را به آن‌ها تحویل می‌دهند.
امینی با تاکید براینکه تمامی اقدامات صورت گرفته در حیطه وظایف بهزیستی بوده و درطول سال اجرا می‌شود، عنوان کرد: این اقدامات در این شرایط تشدید شده است. 
وی از ادامه روند ممنوعیت پذیرش افراد جدید مراکز تحت پوشش بهزیستی خبرداد و خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در راستای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در تمامی مراکز مورد حمایت ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز