مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان؛

توزیع ۳۰ هزار ماسک در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۵:۳۸
کد خبر: ۹۸۴۹۲۶
توزیع ۳۰ هزار ماسک در استان مرکزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: بیش از ۳۰ هزار ماسک در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی این جمعیت تولید و توزیع شده است.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر محمد محمدی افزود: اقدامات مقابله‌ای این جمعیت از دهه اول اسفند ماه سال ۹۸ در راستای جلوگیری از شیوع و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا مورد توجه جدی قرار گرفت و  در این راستا ۲ مرکز تولید ماسک از سوی معاونت داوطلبان راه‌اندازی شده که تولیدات آن بین اقشار مختلف مردم به خصوص حاشیه نشینان شهر اراک توزیع شده است.

وی  ادامه داد: با حمایت یکی از خیران داوطلب این جمعیت نیز ۵۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی با محتوای پروکسید هیدروژن و پراستیک اسید تهیه و تولید و بین اقشار مختلف مردم، مراکز درمانی، نظامی و اداری در سطح استان توزیع شده است.

دکتر محمدی اظهار داشت: در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با ویروس کرونا در این جمعیت، روزانه بیش از یکصد نیروی داوطلب در سطح استان همکاری داشتند و این روند تا ریشه کنی این بیماری ادامه می‌یاید.

وی گفت: علاوه بر اجرای طرح‌های مذکور، طرح حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا  نیز با جدیت دنبال شده که در این راستا اعضای هلال احمر استان با مراجعه به مراکز واحد مددکاری  مراکز درمانی؛ بیماران را شناسایی و از لحاظ مالی و معیشتی حمایت‌های لازم از آنان صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز