معاون سیاسی امنیتی استانداری:

تجربه بحران‌های گذشته کرمانشاه را در کنترل کرونا یاری داده است

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۸۵۴۴۲
تجربه بحران‌های گذشته کرمانشاه را در کنترل کرونا یاری داده است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با استفاده از تجربه بحران‌های گذشته توانسته عملکرد قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست با اعضای ستاد کرونای استان با تقدیر از زحمات و تجربه بحران‌های گذشته کرمانشاه را در کنترل کرونا یاری داده استتلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی اظهار داشت: عملکرد برجسته کرمانشاه در کنترل بیماری کرونا حاصل همدلی اعضای ستاد کرونای استان، همراهی و مشارکت مردم و بهره گیری از تجربه بحران‌های گذشته در استان بوده است.

وی افزود: عملکرد استان در کنترل بیماری کرونا در سطح ملی مورد توجه بوده و کرمانشاه تا کنون جایگاه مطلوبی در بین استان‌های کشور داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با تاکید بر ادامه راهبرد‌های پیشگیرانه و آگاهی بخش به جامعه برای کنترل بیماری کرونا گفت: همچنان باید جامعه را از خطرات شیوع این بیماری آگاه ساخت و هشدار‌های لازم از سوی رسانه‌ها به شهروندان داده شود.

الهی تبار با اشاره به غربالگری نزدیک به ۹۰ درصد مردم استان در طرح ملی بسیج کرونا تصریح کرد: مبتلایان به بیماری کرونا تحت پوشش و پایش کادر بهداشت و درمان قرار می‌گیرند و نقاهتگاه‌هایی برای افراد مبتلا در استان پیش بینی شده تا در طول درمان از جامعه فاصله داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است که شهروندان و افراد مبتلا نسبت به مسئولیت فردی و مدنی خود در قبال جامعه آگاه شوند تا از تماس و حضور در اجتماعات خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز