به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا برگزار شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۸:۵۲
کد خبر: ۹۸۵۴۶۶
مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا برگزار شد
به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در ایام عید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و مشارکت مجمع سمن های جوانان استان مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در ایام عید برگزار شد. این مسابقه با هدف ارتقای دانش عمومی در خصوص شیوع ویروس کرونا و تشویق آحاد جامعه برای قطع زنجیره انتقال بیماری با ماندن در خانه در ایام عید به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه طراحی و برگزار شد که با استقبال خوب جوانان و مردم استان سمنان مواجه شد.

کتاب در نظر گرفته شده برای این مسابقه «دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کوئید 19» بوده که توسط مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منتشر شده است.

این مسابقه به مدت 5 روز در فضای مجازی انتشار یافت و در نهایت 5 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین پاسخ صحیح را در کمترین زمان داشتند به عنوان نفرات برتر انتخاب شده که از آنها تقدیر خواهد شد.

در استان سمنان بیش از 80 سازمان مردم نهاد جوانان وجود دارد که در بحث مقابله با ویروس کرونا مشارکت فعال و موثری داشته اند.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز