مسئول قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان

آسمان اصفهان به مناسبت نیمه شعبان نورانی میشود

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۰:۰۶
کد خبر: ۹۸۶۰۲۰
آسمان اصفهان به مناسبت نیمه شعبان نورانی میشود
مسئول قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان گفت: نورافشانی آسمان شهر به مناسبت جشن نیمه شعبان ساعت 21 امشب 20 فروردین انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الاسلام سید حسین مومنی در نشست رسانه‌ای مجازی با اصحاب رسانه در ارتباط با فعالیت طلاب حوزه علمیه استان اصفهان در اره مبارزه با کرونا، گفت: بسیجیان و طلبه‌های حوزه علمیه استان اصفهان علاوه بر ضدعفونی معابر، با حضور در بیمارستان‌ها به کادر درمان کمک کرده و به بیماران امید میدادند. همچنین با ارزاق معیشتی به خانواده های کم برخورد سطح شهر کمک کردند.

وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان یک مسلمان این است که غسل و کفن میت به درستی و طبق اصول انجام شود. به همین دلیل تعدادی از طلبه های حوزه علمیه با حضور در آرامستان‌ها جهت غسل و کفت فوتی های ناشی از کرونا کمک کردند.

مسئول قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان با دعوت مردم به در خانه ماندن، گفت: در نیمه شعبان امسال با توجهبه ممنوعیت تجمعات در سطح از مردم اصفهان دعوت میکنیم ساعت 21  در بام ها حضور داشته و شاهد نورافشانی قرارگاه به مناسبت نیمه شعبان باشند. و با شعار یا صاحب الزمان ادرکنی احساس نیاز خود به امام زمان را عرضه کنند.

وی ادامه داد: در جشن نیمه شعبان با حضور در بیمارستان ها خداقوتی به کادر درمانی خواهیم داشت و بنابر درخواست بانک انتقال خون، تعدادی از طلاب ما جهت خون دهی اقدام کرده و همچنین توزیع غذای نذری در برنامه های قرارگاه ویژه جشن نیمه شعبان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز