استاندار مرکزی:

مردم بصیر ایران قدر سربازان گمنام امام زمان (عج) را می‌دانند

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۵:۴۴
کد خبر: ۹۸۶۳۵۱
مردم بصیر  ایران قدر سربازان گمنام امام زمان (عج) را می‌دانند
استاندار مرکزی با صدور پیامی، امنیت را سرمایه زیربنایی کشور عنوان کرد که به بهترین شکل در سایه درایت هوشمندانه عوامل امنیتی و انتظامی به‌ویژه سربازان گمنان امام زمان(عج) حاصل شده است.

به گزارش برنا از اراک ،سید علی آقازاده در بخشی از این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار این رسانه  قرار گرفت، آورده است: جشن نیمه شعبان با نام سربازان گمنام امام زمان(عج) در هم تنیده و این روز گرامی را به همه دلسوزان بی‌توقع و متعهدی که با دلاوری و شایستگی خود ارکان نظام اسلامی را مستحکم نگه‌داشته و ایثارگرانه از آرمان‌های نظام اسلامی پاسداری می‌کنند، تبریک می‌گوییم.

وی عنوان کرده است: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و فداکاری ایثارگران و تلاش قابل تحسین سربازان گمنام امام زمان(عج) است که با مبارزه بی‌امان با ترفندهای دشمنان اسلام، پاسداری از کیان ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده و  امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از این پیام عنوان کرده است: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی قدر سربازان گمنام امام زمان (عج) را می‌دانند.

آقازاده در بخش پایانی این پیام افزوده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمامی ارکان امنیتی و انتظامی نظام اسلامی سرمایه ارزشمند کشور هستند و این جشن فرخنده را به آنان تبریک گفته و ارزوی عزتمندی و سربلندی آنان و جمهوری اسلامی را دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز