سامانه هوشمند شهروندسپاری در شاهین شهر

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۸۶۳۸۳
سامانه هوشمند شهروندسپاری در شاهین شهر
برای نخستین بار در استان اصفهان سامانه هوشمند شهروندسپاری برای پاسخگویی غیرحضوری در ۷روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شاهین‌شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حمیدرضا فرهنگ گفت: در راستای انتخاب شاهین‌شهر به عنوان شهر پایلوت کشور برای اجرای سیستم هوشمند توسعه شهری توسط وزارت‌های راه و شهرسازی و کشور، تمام عزم و توان خود را برای تحقق این مهم صرف کردیم و به یاری خداوند و تلاش و جهد معاونت حوزه شهرسازی و معماری شهرداری توانستیم نخستین سامانه آن، تحت عنوان شهروندسپاری را اجرایی نماییم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پاسخگویی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، بصورت شفاف، دقیق و بی‌واسطه، از جمله برنامه‌های کلان و اساسی وی بوده، افزود: با راه‌اندازی این سامانه متقاضی نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری نخواهد داشت و می‌تواند در هر مکان درخواست خود را ثبت کرده و مراحل مربوطه را طی و پاسخ را به صورت الکترونیکی دریافت نماید.

 

شهردار شاهین‌شهر فرآیند شهروندسپاری را فرایندی گام به گام عنوان کرد و گفت: این مراحل با استعلام بانک و دفترخانه (چرخه کوتاه) آغاز و در ادامه شامل سایر درخواست‌هایی نظیر پروانه ساختمان، پایانکار، گواهی عدم خلاف طی بازه ۲ ماهه خواهد بود.

فرهنگ، شاهین‌شهر را شهری با ظرفیت‌های شهری بالا برشمرد و تصریح کرد: اینجانب و کلیه کارکنان در شهرداری برآنیم در سال جاری با عزمی مضاعف و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر پروژه‌هایی را در راستای شهر هوشمند آغاز کنیم که بی‌شک در کشور کم نظیر و لایق شهروندان فهیم شهر می‌‌باشد.

شهردار شاهین‌شهر، از معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و عمران وزارت کشور و نیز استانداری اصفهان در خصوص انتخاب شهر شاهین‌شهر به عنوان پایلوت در کشور برای اجرای سیستم هوشمند توسعه شهری و حمایت‌های انجام شده، تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما در شهرداری شاهین‌شهر این آمادگی را داریم که با سایر شهرهای‌ استان همکاری و آنها را در راستای اجرای این سامانه جهت بهره‌مندی مردم استان از خدمات هوشمند راهنمایی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز