بازدید پلیس اماکن از واحد‌های صنفی

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۳:۲۶
کد خبر: ۹۸۶۴۶۰
بازدید پلیس اماکن از واحد‌های صنفی
پلیس اماکن از ۹ هزار واحد صنفی کردستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی کردستان گفت: از حدود ۹ هزار واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی پلیس اماکن بازدید شده و با ۵۴۹ مورد از واحد‌های صنفی متخلف نیز برخورد قانونی بعمل آمد.

سردار علی آزادی با اشاره به بازدید و نظارت بر حدود ۹ هزار واحد صنفی از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در این مدت ۵۴۹ واحد صنفی متخلف که به توصیه‌ها و تذکرات ابلاغی توجه نکرده بودند پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و با ۱۸۵ خودروی متخلف برخورد قانونی شد.

سردار آزادی گفت: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می‌طلبد و امیدواریم شهروندان کردستانی این موضوع را جدی گرفته و همچنان از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

سردار آزادی کاهش و قطع این ویروس منحوس را در گرو همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها به خصوص مشارکت مردمی دانست و گفت: هدف فقط سلامت مردم است و نیروی انتظامی در راستای تامین سلامت و امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی تاکید کرد: کنترل عبور و مرور خودرو‌ها در معابر درون و برون شهرها، نظارت بر واحد‌های صنفی با همکاری جامعه اصناف و محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و پیشگیری از هرگونه تجمع در اماکن غیر ضرور، جلوه‌ای از ماموریت‌های نیرو‌های خدوم انتظامی در راستای تامین سلامت مردم است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ناجا امروز نیز همانند تمام عرصه‌های جهاد، در صف اول ایثارگری ایستاده و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا همراه مدافعان سلامت و امنیت است.

نظر شما