ثبت‌نام بازگشایی واحدهای صنفی و صنعتی از طریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۹:۴۹
کد خبر: ۹۸۶۷۶۵
ثبت‌نام بازگشایی واحدهای صنفی و صنعتی از طریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: تمامی واحدهای صنفی و صنعتی می‌توانند از ساعت صفر (00:00) مورخ جمعه 22فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته ازطریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس salamat.gov.ir به منظور ثبت نام بازگشایی واحد صنفی مربوطه خود اقدام نمایند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛  سیدحسین حسینی اعلام کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای اجرای گام دوم کووید - 19 ،فاصله گذاری اجتماعی کلیه واحدهای صنفی و صنعتی استان بوشهرهمزمان با سراسرکشورمی بایست با مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس salamat.gov.ir از بامداد جمعه 22/1/99 به مدت 7روزمهلت دارند نسبت به ثبت نمودن اطلاعات خود اقدام نمایند.

حسینی ادامه داد: راهنماها و الزامات سلامت محیط و کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد و همچنین برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می‌توانند بعداز این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار به آدرس: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسین مرکز بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان سازمان صمت به محل‌های موردنظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می‌نمایند.

سیدحسین حسینی گفت: کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف و صنایع در درگاه اطلاع‌رسانی markazsalamat.behdasht.gov.ir بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

وی اعلام کرد: از روز شنبه 23فروردین ماه صنوف مجاز به فعالیت که از سوی اتاق اصناف ایران اعلام شده فعالیت خود را با رعایت جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در همین درگاه مربوطه وجود دارد آغاز خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز