آغاز ترخیص قطعی کالا از گمرک بندرخشک پیشگامان

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴:۵۵
کد خبر: ۹۸۷۸۴۱
آغاز ترخیص قطعی کالا از گمرک بندرخشک پیشگامان
مدیرعامل بندرخشک پیشگامان یزد از استقرار گمرک و شروع ترخیص قطعی کالا از این بندر تعاونی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمدرضا شهسواری، مدیرعامل بندر خشک پیشگامان یزد، گفت:  با تکمیل فاز نخست بندرخشک پیشگامان در مرکز جغرافیایی کشور و بهره برداری کامل از پایانه حمل ریلی در این بندر تعاونی، امکان ترخیص قطعی کالای تجار و بازرگانان از گمرک بندرخشک پیشگامان فراهم شده است.

او با بیان این که کلیه امکانات و شرایط لازم جهت حمل کالای تجار از بنادر دریایی کشور به بندرخشک و ترخیص آن از گمرک مهیا شده است افزود: بازرگانان پس از ترخیص کالای خود می‌توانند از خدمات انبارداری، سردخانه‌ای و حمل ریلی و جاده‌ای بندرخشک پیشگامان با شرایط و تعرفه مطلوب استفاده کنند.

شهسواری به تفاهم کشتیرانی جمهوری اسلامی و بندرخشک به منظور دپوی کانتینر خالی در گمرک اشاره کرد و اظهار داشت: این امکان موجب تسهیل جابجایی و حمل کالا برای بازرگانان می‌شود.

مدیرعامل بندر خشک پیشگامان یزد استقرار گمرک به منظور ترخیص قطعی کالا در بندرخشک را زمینه ساز سهولت در ترخیص کالا و ارسال از مرکز کشور به کلیه مقاصد داخلی و خارجی دانست و ابراز امیدواری کرد: صادرات کالا به کشور‌های همسایه از بستر فراهم شده در بندرخشک پیشگامان شتاب بیشتری بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز