برگزاری آنلاین جشنواره موسیقی و خانواده در سنندج

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۵:۴۰
کد خبر: ۹۸۷۸۴۳
برگزاری آنلاین جشنواره موسیقی و خانواده در سنندج
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره موسیقی و خانواده سنندج شهر جهانی موسیقی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج با همکاری انجمن موسیقی ایران شعبه کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرکوت نجفی اظهار داشت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و همکاری انجمن موسیقی ایران شعبه کردستان جشنواره موسیقی آنلاین به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا در کردستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در همین رابطه خاطرنشان کرد: یکی از رویدادهای مهم فرهنگی درسال گذشته ثبت شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو بود.

وی عنوان کرد: موسیقی یکی از پر طرفدارترین هنرها در سنندج است و همواره این شهر خاستگاه هنرمندان بنام بوده است.

نجفی افزود: با توجه به محدودیت های به وجود آمده در برگزاری مراسمات فرهنگی بدلیل شیوع ویروس کرونا، این شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر و انجمن موسیقی ایران شعبه کردستان اقدام به برگزاری جشنواره موسیقی نموده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره موسیقی و خانواده، سنندج شهر جهانی موسیقی خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای تقویت روحیه همدلی و حفظ انسجام بنیان خانواده در این ایام که اعضای خانواده بیشتر در کنار هم هستند برگزار خواهد شد.

نجفی تاکید کرد: این جشنواره و در راستای انجام فعالیت هنری خانواده ها در کنار هم و همچنین قطع نشدن ارتباط شهروندان با اهداف شهر خلاق به صورت دوره ای هر دو هفته یک بار انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در هر دوره با مشارکت صاحب نظران محورهای جشنواره انتخاب شده و با توجه به اینکه دوره دوم همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود از محورهای دینی و آیینی بهره خواهیم برد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: محورهای این جشنواره شامل اجرای خانوادگی به صورت همخوانی، تکنوازی سازهای سنتی و محلی و اجراهای فردی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: محورهای این دوره از جشنواره تحت عنوان گورانی، چه پله و بەرتەونانه خواهد بود.

نجفی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در بخش گورانی باید از آثار هنرمندان نامی استاد حسن زیرک و استاد سید علی اصغر کردستانی استفاده نمایند.

وی بیان کرد: شهروندان و علاقمندان می توانند آثار خود را تا پنجم اردیبهشت ماه در قالب فایل تصویری به مدت سه دقیقه و حجم حداکثر ده مگا بایت همراه با مشخصات فردی کامل و شماره تماس به آدرس های زیر SANANDAJUNESCOCREATIVECITY@GMAIL.COM و شماره واتساپ 09189710013 ارسال نمایند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در پایان گفت: آثار ارسالی توسط انجمن موسیقی داوری و به ده اثر برتر، هر اثر پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز