رئیس کل دادگستری استان یزد:

دستگاه قضا خود را برای پیامدهای پسا کرونا آماده کند

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۳:۲۵
کد خبر: ۹۸۸۳۳۹
دستگاه قضا خود را برای پیامدهای پسا کرونا آماده کند
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در دوران پسا کرونا با یک سری تبعات و پیامدها در حوزه های مختلف روبرو خواهیم شد گفت: مجموعه دستگاه قضا باید خود را برای پیامدهای پسا کرونایی آماده کنند تا بتوانند پاسخگوی مراجعات مردمی باشند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ غلامعلی دهشیری با اشاره به شرایط حاکم بر کشور گفت: قطعا با استعانت از خدای متعال، رهنمودهای مقام معظمرهبری و دعای خیر ایشان، همراهی مردم و همت دولتمردان و کادر درمانی کشور این بحران نیز مانند سایر بحران ها سپری خواهد شد اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد مدیریت کشور در حوزه های مختلف، در پسا کرونا است.

 وی افزود: در دوران پسا کرونا با یک سری تبعات و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، خانوادگی و مخصوصا اقتصادی پیش بینی می شود که این کار قطعا مسئولیت و وظیفه دستگاه قضا و وکلا را بیشتر خواهد کرد.

دهشیری اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضا باید خودرا برای پیامدهای پسا کرونایی آماده کنند تا بتوانند حداقل از طریق راهکارهای غیر قضایی پاسخگوی آن باشند.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: در دوران پسا کرونا باید به گونه ای مدیریت وبرنامه ریزی کنیم که نه تنها ورودی پرونده ها در دستگاه قضا افزایش نداشته باشد بلکه با کاهش نیز روبرو و رضایت مردم جلب شود.

وی با اعلام این مطلب که شیوع کرونا در کشور، تاثیر معنویت، اوج همدلی، همراهی و ایثار و از خودگذشتگی ایرانیان را به جهانیان نشان داد، اظهار داشت: باید دوران پسا کرونا نیز ایران اسلامی به عنوان الگویی موفق در خدمت به مردم و حل مشکلات مردم معرفی گردد.

نظر شما