برقراری مجدد پرواز‌های ایران ایر در فرودگاه بین المللی بیرجند

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۱:۵۲
کد خبر: ۹۸۸۷۴۶
برقراری مجدد پرواز‌های ایران ایر در فرودگاه بین المللی بیرجند
پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بیرجند که از نهم فروردین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا لغو شده بود، دوباره برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر پرواز‌های مسیر تهران- بیرجند- تهران خود را در طول هفته برقرار کرده و پرواز‌های مسیر مشهد- بیرجند- مشهد همچنان لغو است.
طهماسبی افزود: مجوز برقراری مجدد پرواز‌ها توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا صادر شده است و این فرودگاه همچون گذشته آمادگی کامل را برای پذیرش پرواز‌ها دارد.
وی گفت: همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی مانند بررسی حال عمومی مسافران، ضدعفونی بار همراه مسافر و ضدعفونی ترمینال ها، نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی و ... همچون گذشته انجام می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا که روز‌های یکشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران- بیرجند- تهران برقرار بود همچنان لغو است و در مجوز ستاد ملی کرونا از ابتدای اردیبهشت یا خرداد، با هفته‌ای دو پرواز در مسیر تهران- بیرجند- تهران دوباره برقرار خواهد شد.
طهماسبی گفت: شرکت هواپیمایی ایرتور نیز تا پایان خرداد ماه علاوه بر سه شنبه، روز‌های یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران- بیرجند- تهران برقرار کرده که در حال رایزنی برای افزایش پرواز‌های این شرکت به مرکز استان هستیم.
وی درباره پرواز‌های طبس نیز افزود: پرواز‌های فرودگاه طبس که از اوایل اسفند ماه لغو شده بود، پس از صدور مجوز‌های لازم ستاد ملی کرونا با هفته‌ای دو پرواز در روز‌های یکشنبه و سه شنبه میزبان پرواز تهران- طبس- تهران خواهد بود.
طهماسبی درباره پرواز‌های فرودگاه بیرجند در ایام تابستان هم گفت: برنامه تابستانی این فرودگاه شامل ۲۸ پرواز در هفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز