استاندار بوشهر:

اصناف و بازاریان استان در مقابله با کرونا در کشور الگو بودند

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۵:۱۸
کد خبر: ۹۸۸۷۶۵
اصناف و بازاریان استان در مقابله با کرونا در کشور الگو بودند
استاندار بوشهر با تاکید به ادارات استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا، گفت: اصناف و بازاریان استان بوشهر در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند و زودتر از بسیاری شهرهای کشور فعالیت خود را تعطیل کردند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی بازاریان و اصناف استان بوشهر برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: اصناف استان بوشهر، بیشترین همکاری را برای مقابله با کرونا داشتند و از همکاری و همراهی ایشان نهایت قدردانی را دارم.

استاندار بوشهر افزود: به اصناف استان بوشهر توصیه جدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارم و بازگشایی اصناف کم‌ریسک به معنی عدم‌رعایت اصول مختص وضعیت وجود ویروس کرونا نیست.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان استان بوشهر در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند و زودتر از بسیاری شهرهای کشور فعالیت خود را تعطیل کردند.

گراوند گفت: صداوسیما، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان اجتماعی، نسبت به فرهنگ‌سازی برای رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در شرایط فعلی اقدام کنند.

استاندار بوشهر با تاکید به ادارات استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا، گفت: ادارات کل فرودگاه، بنادر و حمل‌ونقل و راهداری در حوزه بار و مسافر رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز