نبود هیچ مجوزی برای ادامه‌ی محدودیت تردد در تفت

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۹:۱۱
کد خبر: ۹۸۹۲۰۷
نبود هیچ مجوزی برای ادامه‌ی محدودیت تردد در تفت
فرماندار تفت گفت: پیگیری اخذ مجوز ادامه محدودیت تردد در تفت تاکنون بی نتیجه مانده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت گفت: با لغو محدودیت‌ها، پیگیری‌های لازم در سطح کشوری و استانی به‌منظور اخذ مجوز پیرامون اعمال محدودیت‌ تردد آغاز شد؛ اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

نوکار ادامه داد: از سوی دیگر دستگاه‌های نظامی و انتظامی عضو ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان برای اجرای چنین طرح‌هایی نیاز به اخذ مجوزهای کشوری دارند؛ که این مجوز نیز از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صادر نشده است.

فرماندار تفت از مردم خواست: با توجه اجرای مرحله دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (هوشمند) برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

او تاکید کرد: در ایام پایان هفته که احتمال حضور گردشگران از سایر نقاط استان به مناطق ییلاقی شهری و روستایی شهرستان وجود دارد حتی‌الامکان از تردد غیرضروری خودداری و خود قرنطینگی را ادامه دهند و از هم استانی‌های بزرگوار نیز درخواست می‌شود شرایط خاص و سالخوردگی اغلب جمعیت این شهرستان را مدنظر قرار داده و از حضور در نقاط شهری و روستایی و تفرجگاه‌های این شهرستان خودداری کنند.

فرماندار اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا در سطح استان یزد، ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تفت با توجه به شرایط خاص و سالخوردگی اغلب جمعیت این شهرستان، یک گام جلوتر از سایر شهرستان‌های استان با دریافت مجوزهای لازم از اوایل اسفندماه سال گذشته اقدام به اعمال محدودیت‌های تردد در نقاط شهری و روستایی کرد.

علیرضا نوکار افزود: با دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا پیرامون اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان تشدید یافت و همه دستگاه‌های ذی‌ربط با تلاش و همتی مضاعف اجرای این طرح را در سطح شهرستان ادامه دادند و در تمام ساعات شبانه‌روز و در شرایط خاص آب‌وهوایی نیروهای داوطلب از دستگاه‌های ذی‌ربط و با تلاش و همتی ستودنی و تنها در راستای تأمین و حفظ سلامت مردم شهرستان اقدامات مؤثری را معمول کند که نتیجه آن در آمارهای استانی مشهود است و شهرستان تفت یکی از پاک‌ترین شهرستان‌های استان در جلوگیری از شیوع این ویروس است.

او ابراز امیدواری کرد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شریف شهرستان تفت و با عدم حضور و تردد هم استانی‌های بزرگوار در این شهرستان در تعطیلات پایان هفته در آینده‌ی نزدیک شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم و اهالی شهرستان تفت بار دیگر بتوانند میزبان‌ شایسته‌ای برای هم استان‌های گرامی در این باغشهر کویری کشور عزیزمان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز