محمد انصاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توانایی بازیکنان پرسپولیس ثابت شده است/ با این شرایط نمی‌توان درباره وضعیت لیگ صحبت کرد/ حمایت محرمی دلگرم‌ کننده است

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۴:۳۲
کد خبر: ۹۸۹۳۴۸
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان در رابطه با وضعیت لیگ باید تصمیم‌گیری کنند. کاری که از دست ما بر می‌آید حضور در خانه و کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی، پیرامون انتخاب علیرضا بیرانوند و چند بازیکن از پرسپولیس به عنوان برترین‌های قاره آسیا به خبرنگار برنا گفت: جای شکر دارد که پرسپولیس بازیکنانی شناخته‌ شده و توانا دارد و نتایج تیم در چند فصل گذشته نشان دهنده این موضوع است.

وی در ادامه پیرامون برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد: اجازه بدهید بنده در این باره صحبت نکنم و باید مسئولان در این رابطه تصمیم‌گیری کنند. کاری که از دست ما بر می‌آید حضور در خانه و کمک به قطع زنجیره ویروس کروناست.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مجتبی محرمی معتقد است او می تواند در سمت چپ پرسپولیس مفید باشد، گفت: از آقا مجتبی خیلی تشکر می‌کنم. همواره تشویق این بزرگواران دلگرمی برای بازیکنان به شمار می‌رود و امیدوارم بتوانم برای تیم ثمربخش باشم.

انصاری در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا در نظرسنجی‌های AFC شرکت کرده یا خیر؟ گفت: بله بنده هم خودم در نظرسنجی‌ها شرکت کردم و هم دیگران را به این کار تشویق می‌کنم.

نظر شما