معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کیست؟

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶:۵۹
کد خبر: ۹۹۰۵۱۸
معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کیست؟
صبح روز یکشنبه 31 فروردین ماه با حکم پیروز حناچی سید مناف هاشمی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد که به این بهانه، به مهم ترین سوابق کاری و حرفه ای او می پردازیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روز یکشنبه 31 فروردین ماه 1399 سید مناف هاشمی با حکم پیروز حناچی شهردار تهران به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد. پیش از این محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهرداری تهران بود که با موافقت حناچی با درخواست استعفای وی چندین ماه یوسف حجت، سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت. مناف هاشمی اولین روزهای کاری خود را از شهرداری تهران آغاز کرده و به عقیده برخی به خانه اول خود بازگشته است. بر این اساس مهم ترین سوابق کاری او به شرح ذیل است:

مناف هاشمی فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۷۳ در شهرداری تهران آغاز کرد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۱ شهردار تنکابن بود. او در فاصله سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران فعالیت کرد و از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت.

مناف هاشمی طی 15 سال گذشته مسئولیت‌هایی چون معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری، قائم‌مقام معاونت خدمات شهری، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر عهده داشت.

گفتنی است او سال ۱۳۹۲ برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران، از معاونت شهرداری تهران استعفا کرد.

مناف هاشمی در دولت یازدهم، به معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و در پی استعفای وزیر وقت ورزش و جوانان؛ محمود گودرزی، مدتی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را نیز بر عهده داشت.

همچنین مناف هاشمی، در جلسه هیئت دولت که در تاریخ نوزدهم مهرماه ۱۳۹۶ به ریاست حسن روحانی برگزار گردید، به عنوان هشتمین استاندار گلستان تعیین شد و اکنون با حکم شهردار تهران مجدد سکان یکی از معاونت های شهرداری تهران را بر عهده گرفته است اما این بار در حوزه حمل و نقل و ترافیک بنا است در سال های پایانی مدیریت شهری پنجم به فعالیت بپردازد و باید دید که آیا می تواند یکی از مهم ترین معاونت های پایتخت که رفع مشکلات آن مهم ترین مطالبه مردم تهران است  را مدیریت کند؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز