انتصاب معاون حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین شهر/تلاش مضاعف برای خدمت به شهروندان

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۹۰۶۰۲
انتصاب معاون حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین شهر/تلاش مضاعف برای خدمت به شهروندان
با حکم شهردار شاهین‌شهر، اکبر حیدری به عنوان معاون حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین شهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار برنا در اصفهان؛ شهردار شاهین‌شهر در جلسه معارفه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری، گفت:  از تلاش شبانه‌روزی درست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کارکنان شهرداری، تشکر میکنم که علی‌رغم تقارن شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با آن با فعالیت شهرداری برای زیباسازی شهر ویژه ایام نوروز، به خوبی توانستند این دو مهم را انجام دهند.

وی ادامه داد: حمیدرضا فرهنگ، معاون جدید پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری یکی از نیروهای پرتلاش، وقت گذار و با ضابطه است و از همه معاونان، رؤسای سازمان‌های تابعه، مدیران و کارکنان موظف هستند در راستای خدمت به شهروندان با یکدیگر همیاری و همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه اکبر حیدری، معاون جدید پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین‌شهر، گفت: از اینکه توفیق خدمت‌رسانی به مردم نصیب من شده است خدا را شکرگزارم و در این راه با توجه به چهارچوب وظایف و اختیارات، نهایت تلاش خود را برای بهبود عملکرد خواهم داشت.

وی در ادامه فعالیت‌های حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شاهین‌شهر را در سه منظر، رصد و اعمال سیاست‌های کلان کشور و مدیریت شهری، رسیدگی به امور همکاران، رفع مشکلات و تکریم آنها و کمک به حل مشکلات شهروندان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با همیاری و همکاری یکدیگر بتوانیم در وظایف محوله سربلند شویم.

حیدری با اشاره به شعار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید، اظهار کرد: قطعا" این شعار در سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات شهرداری خواهد بود و با وحدت و همدلی، در پایان سال کارنامه قابل قبولی از این نظر خواهیم داشت.

گفتنی است با حکم شهردار شاهین‌شهر، اکبر حیدری به عنوان معاون حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری معرفی شد. وی پیش از این به عنوان معاونت مالی و اداری شهرداری‌های مناطق ۴و ۶اصفهان مشغول به خدمت بوده است.

 

نظر شما