بازگشت پایانه‌های مسافری کرمانشاه به فعالیت خود

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۵:۵۱
کد خبر: ۹۹۰۸۵۰
بازگشت پایانه‌های مسافری کرمانشاه به فعالیت خود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : همه پایانه‌های مسافری کرمانشاه به فعالیت خود برگشته‌اند، اما تعداد مسافر در پایانه‌ها اندک است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با عادی شدن تردد بین شهر‌ها وضعیت فعالیت پایانه‌های مسافربری کرمانشاه نیز به روند عادی خود برگشته و ۱۶ پایانه عمومی و سه پایانه خصوصی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

او گفت : ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان شامل ۱۹۶ دستگاه اتوبوس، ۹۰۸ دستگاه مینی‌بوس و ۸۶۶ دستگاه سواری نیز هم اکنون فعال است، البته به دلیل شیوع بیماری کرونا تردد به مقاصد پرخطر کمتر انجام می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،گفت: برای جلوگیری از مراجعات غیرضروری و کاهش ازدحام، فروش بلیط نیز کاملا به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

او درباره وضعیت استقبال مردم از سفر‌های برون شهری افزود: به دلیل وضعیت ناشی از بیماری کرونا، تقاضا برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی همچنان پایین است، با این وجود تمام موازین بهداشتی و ضدعفونی در این ناوگان انجام می‌شود تا مشکلی برای سلامت مردم رخ ندهد.

کرمی از کاهش قابل توجه جابجایی مسافرین توسط ناگان حمل و نقل برون شهری در ایام نوروز هم خبر داد و ادامه داد: نوروز امسال ۵۸ هزار و ۵۵۳ نفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان جابجا شدند که نسبت به سال قبل کاهش ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد سفر‌های انجام شده در نوروز امسال را نیز ۷۷۰۵ مورد اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز کاهش ۵۷ درصد تعداد سفر‌ها را شاهد بودیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز