پیام استاندار به مناسبت هفته سلامت:

اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته حکایت از ارتقای سطح شاخص‌های سلامت جامعه دارد

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰:۲۹
کد خبر: ۹۹۱۱۱۵
اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته حکایت از ارتقای سطح شاخص‌های سلامت جامعه دارد
استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، هفته سلامت نه تنها در تقویم مناسبت‌های کشور ما نیز جایگاه ویژه‌ای یافت که در رأس برنامه‌های عملیاتی مدیران نیز قرار گرفته، در همین راستا مرور اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته به خوبی حکایت از ارتقای سطح شاخص‌های سلامت جامعه دارد و البته در این توفیق نقش زحمات خالصانه خانواده بزرگ سلامت کشور برهیچکس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته سلامت از تلاش همه فعالان حوزه بهداشت، درمان و سلامت استان که با دلسوزی تمام به امر سلامت مردم اهتمام می ورزند قدردانی کرد.

محمدصادق معتمدیان در این پیام تبریک نوشت: بدون تردید جامعه سالم، بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها است و مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه افراد در تأمین سلامت، موجب بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می‌شود.

وی بیان کرد: در همین راستا سازمان ملل، کشورهای عضو سازمان بهداشت جهانی را مکلف کرده که با تأمین عدالت در بهره‌مندی از خدمات به پوشش همگانی سلامت دست یابند، سازمان بهداشت جهانی نیز این موضوع را در دستور کار قرار داد و نخستین گام، تعیین هفته‌ای در تقویم مناسبت‌ها با عنوان «هفته سلامت» بود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، هفته سلامت نه تنها در تقویم مناسبت‌های کشور ما نیز جایگاه ویژه‌ای یافت که در رأس برنامه‌های عملیاتی مدیران نیز قرار گرفته، در همین راستا مرور اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته به خوبی حکایت از ارتقای سطح شاخص‌های سلامت جامعه دارد و البته در این توفیق نقش زحمات خالصانه خانواده بزرگ سلامت کشور برهیچکس پوشیده نیست.

وی گفت: آغاز هفته سلامت، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش و زحمات گسترده کادر پزشکی، درمانی و پرستاری استان است که همواره در راستای ارتقای کیفیت بهداشت و سلامت مردم در سطح شهرها و روستاها از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند و به ویژه در چنین ایامی ک همه بلاد و حتی کشور و استان ما پنجه در پنجه بیماری کرونا انداخته‌اند و همه دغدغه‌ها، غلبه بر این ویروس منحوس و زدودن آن از چهره زندگی مردم است، فعالان حوزه بهداشت، حفظ سلامت آحاد جامعه و نجات جان بیماران را بر اولویت‌های زندگی فردی ترجیح داده، ایثارگرانه پا به میدان گذاشته‌اند.

محمد صادق معتمدیان آغاز هفته سلامت را که به نکویی «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» نامیده شده، تبریک و تهنیت عرض کرد و سلامتی و سعادت روزافزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز