دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

جزئیات ۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان بوشهر

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۷:۵۶
کد خبر: ۹۹۳۰۲۲
جزئیات ۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان بوشهر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیماری که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده آقایی ۳۷ ساله و ساکن شهرستان بوشهر است که دارای سابقه تماس با مورد مثبت بوده و در بیمارستان با حال عمومی خوب دوره درمانی خود را سپری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری  در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۸۷ نفر شامل ۱۰۵ مرد و ٨٢ زن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیماری که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده آقایی ۳۷ ساله و ساکن شهرستان بوشهر است که دارای سابقه تماس با مورد مثبت بوده و در بیمارستان با حال عمومی خوب دوره درمانی خود را سپری می‌کند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۴۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۸۷ نفر) تاکنون ١٣٥ نفر از آنان بهبودیافته و ٣٢ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر توجه به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری گفت: تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و بی‌توجهی به این مهم زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می‌دهد.

بوشهر دارای ساحلی زیبا ولی نباید این مکان منشأ انتشار ویروس بیماری کرونا شود

کشمیری با بیان اینکه بوشهر دارای ساحلی زیبا ولی نباید این مکان منشأ انتشار ویروس بیماری کرونا شود اضافه کرد: با افزایش حضور مردم در ساحل، نگرانی افزایش ویروس کرونا شدت گرفته و بر این اساس لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ضرورت دارد.

وی بیان کرد: اگر به رفتارهای پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله‌گذاری اجتماعی توجه نشود انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا شده و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز