استاندار سمنان:

چرخ اقتصاد کشور در کنار مهار کرونا ویروس باید بچرخد

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۹۴۸۴۷
چرخ اقتصاد کشور در کنار مهار کرونا ویروس باید بچرخد
استاندار سمنان گفت: زندگی مردم و اقتصاد کشور را به واسطه شیوع کرونا ویروس، نمی‌توان تعطیل کرد و باید در کنار مقابله با این ویروس منحوس، چرخ اقتصاد کشور بچرخد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: استان سمنان در روند مقابله با کرونا ویروس با اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عبور از بخش مدیریت ، به مرحله رصد و کنترل رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: از سخت‌گیری مرحله اول شیوع کرونا ویروس با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عبور کردیم و اکنون در مرحله فاصله‌گذاری هوشمند شدیم و توقع آن است که در این طرح طرح برای جلوگیری از شیوع این بیماری مردم محور اصلی باشند.
استاندار سمنان اضافه کرد: مردم تصمیم های خود را به توجه به شیوع این ویروس منطبق کنند و میزان بهبودی افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان، ۸۵ درصد است.
وی ادامه داد: در اوج پیک شیوع کرونا ویروس ۵۲۰ نفر بستری در بیمارستان های استان داشتیم که اکنون این آمار به دستکم ۹۰ نفر رسیده است.
آشناگر تصریح کرد: مردم با مسئولان برای کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس همکاری بسیار مطلوبی دارند و از مرحله مدیریت این ویروس گذشتیم و اکنون و در مرحله رصد و کنترل هستیم.
استاندار سمنان ادامه داد: زمان برای مهار کرونا ویروس مشخص نیست اما باید امیدوار باشیم با تلاش متخصصان برای ریشه کنی این ویروس اقدام‌شود.
استاندار سمنان گفت: زندگی را با شیوع کرونا ویروس نمی شود تعطیل کرد و چرخ اقتصاد کشور نباید تعطیل شود.
آشناگر افزود: در سال جهش تولید تحول در نگاه همه ما باشد و بیشتر از هر زمان دیگری در کنار مردم باشیم.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: تامین مالی از سوی بازار سرمایه دنبال شود و یکی از موفقیت های دولت در سال جاری تقویت بورس و بازار سرمایه است و یکی از اقدام های درخشان در این بخش واگذاری سهام دولتی به عامه مردم است.
وی ادامه داد: نقدینگی به سمت صحیح و بازار سرمایه حرکت کرده است که این امر نوید خوبی برای توسعه اقتصادی در کشور در سال جهش تولید است.
وی افزود: تمایل مردم برای ورود به بازار بورس قابل توجه است و با خرید کد بورسی برای کمک به افراد آسیب‌پذیر اقدام شود‌.

منبع:روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز