استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی برای محرومان درچهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۸:۴۱
کد خبر: ۹۹۵۵۹۶
احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی برای محرومان درچهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی برای محرومان درچهارمحال و بختیاری طی یکسال احداث می شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استان ۱۴ پروژه در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، آبرسانی ومسکن محرومان مصوب شد.

وی ادامه داد: در شرایط ویروس کرونا امکان حضور معاون رئیس جمهور در استان نبود و امروز این جلسه بدون صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این جلسه گزارش ۱۴ پروژه مصوب در سفر قبلی ارائه شد و در ادامه حدود ۱۰۰ پروژه از طرح‌های تولیدی و جهش تولید عنوان شد.

وی بیان کرد: در این کنفرانس هشت پروژه مهم در حوزه‌های گوناگون اعم از راه‌، راه آهن و اشتغال نیز مطرح شد و امید است که این پروژه‌ها بررسی و برای اجرا نهایی شوند.

وی تاکید کرد: دو هزار واحد مسکونی نیز بر استان درخواست داده شده که اگر احداث دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومان در طول یک سال تمام شود دو هزار واحد دیگر نیز به استان اختصاص داده خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعدادی کارکنان دولت در استان از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دریافت کردند که باید این تسهیلات را برگردانند و اگر این امر صورت نگیرد به تخلفات معرفی شوند لذا سوال این است که چرا کارمند با اینکه می‌داند نباید این تسهیلات را دریافت کند اما این اقدام را انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز