مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز فعالیت های برخی رشته های ورزشی در شهرهایی با وضعیت سفید

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۳:۴۱
کد خبر: ۹۹۷۷۴۰
آغاز فعالیت های برخی رشته های ورزشی در شهرهایی با وضعیت سفید
عزیزی بیان کرد: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت شهرهای سفید و دیگر شهرها به صورت هفتگی رصد می شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی های روز اتخاذ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در تشریح تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش گفت:دوازدهمین جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش پس از برگزاری جلسه عصر امروز دوشنبه اطلاعیه شماره ۱۲ خود را صادر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد:حسب گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفیداعلام شده است، بر همین اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فیزیکی زیادی در آن رشته های ورزشی وجود ندارد ، با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مجاز هستند فعالیت خود را از روز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز کنند.

حسن عزیزی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات این ستاد، رشته های تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری ، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی،  بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی رشته هایی هستند که فعالیت آنها در شهرهای سفید مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: غیر از رشته های ورزشی اعلامی، تعطیلی دیگر رشته های ورزشی،اعم از مسابقه و تمرین همچنان تا پایان اردیبهشت ماه به قوت خود باقی است.

عزیزی ادامه داد: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت شهرهای سفید و دیگر شهرها به صورت هفتگی رصد می شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی های روز اتخاذ می شود.

لازم به ذکر است فقط شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی"در وضعیت سفید قرار دارد.

 

نظر شما