اعطاء برگه سهام عدالت به ۳۷۰ هزار نفر در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۸:۴۰
کد خبر: ۹۹۷۸۶۴
اعطاء برگه سهام عدالت به ۳۷۰ هزار نفر در استان سمنان
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان: 370 هزار نفر در سراسر این استان سهام عدالت دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، امیر خلیلی خواه گفت : 392 هزار نفر در این استان دعوت نامه سهام عدالت دریافت کرده اند که 19 هزار نفر نتوانستند ثبت نام کنند.
وی از اعطاء برگه سهام عدالت به  370 هزار نفر خبر داد و گفت: امکان ثبت نام مجدد برای دریافت سهام وجود ندارد .
خلیلی خواه با اشاره به اینکه  حدود 50 میلیون نفر در کشور سهام عدالت دارند  گفت: این افراد اگر قصد فروش سهام خود را داشته باشند باعث ضرر بورس میشود بنابراین دولت برنامه ای ارائه میدهد که افراد بخشی از سهام خود را بفروشند.
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به مدیریت سهام گفت:  افراد می توانند با مراجعه به سایت سهام عدالت نحوه مدیریت مستقیم را انتخاب کنند و یا مدیریت به شرکت های سرمایه گذاری استانی واگذار می شود .
به گفه خلیلی  خواه مردم تنها تا دهم خرداد فرصت دارند تا نحوه مدیریت خود را انتخاب کنند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان افزود: در  کشور حدود 6 و نیم میلیون نفر هنوز به سامانه سهام عدالت مراجعه نکرده اند و شماره حساب و شبای خود را برای دریافت سود سهام خود وارد نکرده اند که باید در گام اول شماره حساب و شبای خود را در سامانه وارد کنند .
وی با اشاره به اینکه افرادی که کد بورسی دارند می توانند از کارگزاری ها اقدام به خرید سهام کنند گفت: مابقی مردم نیز می توانند برای پذیره نویسی بدون نیاز به کد بورسی با کد ملی خود اقدام به خرید کنند .
خلیلی خواه افزود : برنامه ریزی شده تا مردم حداکثر تا سقف 2 میلیون تومان بتوانند سهام خریداری کنند و محدودیتی نیز برای سن افراد وجود ندارد .
به گفته مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان، قیمت گذاری دولت برای این سه بانک و دو شرکت بیمه به میزان 20 درصد زیر قیمت متوسط یک ماه بازار است .

 

نظر شما