توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان سامان

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶:۱۹
کد خبر: ۹۹۸۳۴۶
توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان سامان
فرماندار سامان گفت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه یک‌هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ کمال اکبریان، تاکید کرد: این تعداد بسته غذایی با کمک ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خیران و مردم نوع‌دوستی شهرستان سامان تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی افزود: مرحله‌های بعدی مرتبط با رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان سامان در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

اکبریان تصریح کرد: تا نیمه نخست ماه رمضان یک‌هزار بسته حمایتی دیگر تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان برای مشارکت در این طرح معنوی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌ اعلام شده و یا پایگاه‌های مقاومت بسیج اهدا کنند.

در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز