تندگویان در گفتگو با برنامه ورزش خاوران خراسان جنوبی:

کمک های فنی اعتباری به سمن ها دارای اعتبارنامه / سمن های خراسان جنوبی در مقابله با کرونا سرآمد کشورند

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۷:۴۵
کد خبر: ۹۹۹۷۳۶
کمک های فنی اعتباری به سمن ها دارای اعتبارنامه / سمن های خراسان جنوبی در مقابله با کرونا سرآمد کشورند
محمد مهدی تندگویان با تشکر از فعالیت سمن های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی گفت: سمن های جوانان خراسان جنوبی در این رزمایش بزرگ ملی در سطح کشور سرآمد بودند .

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو تلفنی با برنامه ورزش خاوران خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شیوع ویروس بی رحم کرونا تمامی سمن های مردم نهاد حوزه جوانان به صورت خودجوش به صحنه آمدند و توانمند در کنار مردم بودند.

محمد مهدی تندگویان با تشکر از فعالیت سمن های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: سمن های جوانان  خراسان جنوبی در این رزمایش بزرگ ملی در سطح کشور سرآمد بودند .

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: وظیفه ما خدمت به جوانان است و این خدمات در قالب شکل گیری تشکل های مردم نهاد و سمن ها به جوانانی که سمن ثبت می کنند و این سمن با دریافت اعتبار نامه ساختار قانونی به خود می گیرد و بعد از دریافت اعتبار نامه شکل می گیرد و می توانیم از این سمن ها حمایت مالی کنیم.

تندگویان با توجه به حمایت از سمن های جوانان خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مجموعه وزارت ورزش و جوانان به عنوان استان معین شناخته شده است، در سال جاری در حوزه اعتبارات کار آفرینی و اشتغال جوانان خصوصا در حوزه روستایی، قطعا این اعتبارات را افزایش خواهیم داد تا جوانان بیشتری بتوانند از طریق بانک های عامل، صندوق کار آفرینی امید  و بانک قرض الحسنه رسالت وام های کار آفرینی را با بهره ۴ درصد، دریافت کنند و ایجاد کسب و کار کنند.

محمد مهدی تندگویان با توجه به دوره فعالیت سمن های مردم نهاد جوانان اظهار داشت: سمن ها در مجموعه وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استانی فضایی ۶ ساله با تمدید دو بار اعتبار نامه دارند و بعد از این مدت، این سمن ها توانمند می شوند و می توانند به صورت یک موسسه و شرکت به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با توجه به مشکلات پیش روی فعالیت سمن های مردم نهاد جوانان در گذشته یاد آور شد: در گذشته مشکلاتی پیش روی جوانان و فعالیت های سمن ها بود که با توافق با وزارت کشور این مشکلات مرتفع شد و هر سمنی که اعتبار نامه دریافت کند در حوزه ای که طرح ارائه دهد به راحتی می تواند فعالیت کند  و حمایت فنی و اعتباری می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز