استاندار گیلان پس از جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب؛

بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جلسه ستاد ملی کرونا دلگرم کننده و راهگشا بود/ ضرورت ثبت افتخارات ملی با شیوه های مختلف هنری

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۰۲۶۳
بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جلسه ستاد ملی کرونا دلگرم کننده و راهگشا بود/ ضرورت ثبت افتخارات ملی با شیوه های مختلف هنری
استاندار گیلان بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا را دلگرم کننده و راهگشا خواند و تأکید کرد که تلاش های جهادگرانه به عنوان افتخارات ملی با شیوه های مختلف هنری، ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع امروز (یکشنبه) پس از جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهوری و نیز ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر انقلاب ضمن شکرگزاری از عنایات باری تعالی، از متانت و بردباری مردم، تلاش‌های رئیس جمهوری و زحمات شبانه‌روزی مسئولان و دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا تشکر کردند.

وی با اشاره به تعبیر رهبری از عملکرد ملت و مسئولان به عنوان «حرکتی جهادی ، عظیم و افتخارآمیز» افزود: بخش بهداشت و درمان به صورت شبانه‌روزی، جهادگرانه و فداکارانه به درمان مبتلایان پرداختند و طرح‌های خوبی اجرا کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان به فرازی دیگر از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له گزارش‌های ارائه شده در جلسه را بسیار خوب و روشنگر خوانده و برنامه‌ریزی و مدیریت ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت را نیز خیلی خوب ذکر کردند که باید این افتخارات ملی ثبت شود.

دکتر زارع مطالبه‌ جدی طرح شده از سوی رهبری را اهتمام هنرمندان همچون شهید آوینی برای روایت شیرین جزئیات این جهاد عظیم مردمی و ماندگاری در تاریخ با گفتار ، نوشتار و کارهای هنری و نمایشی عنوان کرد و گفت: کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد استانی مدیریت کرونا، علاوه بر اقدامات مثبت انجام داده تاکنون، باید به شیوه‌های مختلف نه فقط تلاش‌های جهادگرانه حوزه بهداشت و درمان، بلکه آحاد مردم و نهادهای گوناگون را ثبت کنند.

وی یادآور شد: علیرغم اینکه گیلان جزو نخستین استان‌های درگیر با این بیماری بود، مردم با صبوری در مدیریت آن مشارکت و همکاری کردند و کادر درمان استان نیز با تلاش وافر خدمات رسانی انجام دادند.

وی ضرورت توجه بیشتر به شبکه بهداشت و درمان کشور را نیز یکی دیگر از موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا عنوان و با اشاره به پایین بودن شاخص برخورداری گیلان در زیرساخت‌های بهداشت و درمان از متوسط کشوری ، ابراز امیدواری کرد که با حمایت های رئیس جمهوری و وزارت بهداشت، ثمرات خوبی نصیب استان شود.

 

نظر شما