به مناسبت روز جهانی قدس ؛

بیانیه مشترک سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۵۳۶۲
بیانیه مشترک سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان
سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه مشترک صادر کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ متن بیانیه بدین شرح است :

"وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‌ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیراً"(سوره مبارکه النساء آیه 75)

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌ اند، پیکار نمی‌ کنید؟! همان افراد (ستمدیده ‌ای) که می‌ گویند: «پروردگارا! ما را از این دیار، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!

روز قدس، روز مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار و آمریکای سلطه گر و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر و انسان‌دوستی آنها را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

در مقطع کنونی که رژیم شیطان صفت صهیونیستی با تکیه بر آخرین تکنولوژی کشورهای غربی به کشتار فلسطینیان مظلوم همت گماشته و روزانه ده ها تن از آنان را شهید و مجروح می نماید، حکومتهای به ظاهر اسلامی، رسالت سنگین و تاریخی خود را فراموش کرده و به جای مبارزه با اشغالگران ، دست در دست استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار گذاشته اند. حکام سرسپرده عربستان که داعیه خدمت به حرمین شریفین را دارد آتش افروز منطقه شده است.عربستان، قطر ،امارات ، ترکیه و اردن با پول بیت المال مسلمین به حمایت تمام عیار از گروهک های تکفیری و متحجر می پردازند تا ثبات منطقه را در هم بریزند .در مقابل چشم جهانیان قبیله آل سعود مسلمانان را در یمن حتی در ماه حرام قتل عام می کند و هیچ کس دم نمی زند. اگر خیانت این کشورهای خود فروخته نبود، رژیم اشغالگر فلسطین کی جرأت تجاوز به کشورهای اسلامی را داشت ؟

بلاشک درگیری کشور ها از جمله کشور ما، با بیماری کرونا اهمیت مساله فلسطین را برای مردم ما نمی کاهد و آن را از اولویت جهان اسلام خارج نمیسازد.

جهانیان بدانند که این غده سرطانی همچون ویروس منحوس کرونا عمر کوتاهی داشته و نفس های آخر خود را می کشد.

و به زودی ایران اسلامی با کمک سایر ملت های مسلمان رویای صادقه سردار شهیدمان را عملی کرده و در مسجد الاقصی نماز شکر بجا خواهیم آورد و بدانید ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم.

 “یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ”(سوره مبارکه محمد آیه ۷)

ای کسانی که ایمان آورده ‌اید! اگر خدا را یاری کنید، یاریتان می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان

 اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز