همزمان با سالروز آ زادسازی خرمشهر؛

رونمایی از المان پدر در لاهیجان برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۸۸۱
رونمایی از المان پدر در لاهیجان برگزار می شود
همزمان با سالروز آ زادسازی خرمشهر رونمایی از المان پدر در لاهیجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان با گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به ویژه مردم شریف لاهیجان ، پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران  تبریک گفتند و ابراز امیدواری داشتند همواره با همدلی و همکاری بتوانند خدمات ارزنده ای به مردمان خوب این شهر ارائه دهند .

در این نشست اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان در رابطه با مسایل عمرانی شهر ، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و... به بحث و تبادل نظر پرداختند .

همچنین اعضای شورای اسلامی شهرو شهردارلاهیجان با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آ زادسازی خرمشهر ، اظهار داشتند : سوم خرداد برای مردم ایران حکایتی است که بارها در این سرزمین نوشته و خوانده شده است . این روز نه یک تاریخ بلکه یادگاری است زرین از فداکاری و شجاعت جوانان این مرز و بوم و داستانی مکرر از دلیری، ایمان، وطن دوستی، ایثار و مظلومیت ملت ایران است.

بر همین اساس مقرر شد همزمان با سوم خرداد سالروز آ زادسازی خرمشهر مراسم رونمایی از المان میدان پدر واقع در عاقلیه با حضور مسئولین  شهرستانی برگزار شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز