پست اینستاگرامی استاندار گیلان به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛

سوم خرداد، روز اراده یک ملت در برابر اراده جهانیان است /آزادی خرمشهر در سایه اتحاد و انسجام ملی به‌دست آمد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۵۸۹۶
سوم خرداد، روز اراده یک ملت در برابر اراده جهانیان است /آزادی خرمشهر در سایه اتحاد و انسجام ملی به‌دست آمد
دکتر زارع استاندار گیلان در پست اینستاگرامی نوشت: سوم خرداد، روز اراده یک ملت در برابر اراده جهانیان است و آزادی خرمشهر در سایه اتحاد و انسجام ملی به‌دست آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  پست اینستاگرامی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی بدین شرح است :

 دوران دفاع مقدس، روزها و ایام پر افتخار کم ندارد اما آنچه سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس را متمایز کرده و بر این مبنا روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته؛ به دلیل آن است که این روز، روز اراده یک ملت در برابر اراده جهانیان است؛ روزی که شهد پیروزی بر متجاوزان، کام همه ایرانیان را شیرین کرد.

آزادسازی خرمشهر را معجزه انقلاب، ایمان و انگیزه‌های دینی فرزندان این سرزمین و معجزه ملت ایران می‌دانم که در سایه اتحاد و انسجام ملی به‌دست آمد؛ و پیروزی در خرمشهر به‌عنوان یک موضوع ملی مطمح نظر قرار گرفت و برای دست یافتن به این هدف ملی، همه ملت ایران به پا خاستند. 

این ، درس تاریخ است که برای رسیدن به آرمان‌های‌مان باید متحدانه و با گام‌هایی بلند، موانع را از پیش‌ رو برداریم و همه عزم یک حرکت بزرگ ملی کنیم. 

با ادای احترام به جانبازان سرافراز گیلان در آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶۰ شهید والامقام استان که در عملیات بیت‌المقدس آسمانی شدند؛ به روان پاک سرداران شجاعی همچون شهیدان داوود حق‌وردیان، حمید احمدیان، علیرضا ناصحی و رضا دانا سلام و درود می‌فرستم.

photo_2020-05-23_08-09-49

نظر شما