واکنش مادر رومینا به قتل دخترش ؛

نگذارید خون دخترم پایمال شود/پدر رومینا همه ما را فریب داد/قصاص می خواهم

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۵:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۸۰۱۰
نگذارید خون دخترم پایمال شود/پدر رومینا همه ما را فریب داد/قصاص می خواهم
مادر رومینا دختر نوجوان تالشی قصاص شوهرش را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مادر رومینا دختر13 ساله تالشی که چند روز پیش به دست پدرش کشته شد در گفت و گویی اظهار کرد: روز حادثه من ، دخترم و پسرم تازه از خانه خواهرم در آستارا به خانه برگشته بودیم که رومینا به من گفت که می خواهد بخوابد ، برادر کوچکش هم خوابید ، من مشغول مرتب کردن خانه شدم ، چای دم کردم و مشغول شستن لباس ها شدم ، پدر رومینا از راه رسید چای خورد ، قلیان کشید و ناگهان در را قفل کرد ، من که متوجه قفل کردن در شدم جیغ کشیدم اما او به سرعت کارش را کرده بود و فرار کرد و به برادرش گفت سر دخترم را بریدم ، من و برادر رومینا در خانه بودیم و جیغ می کشیدیم ، مردم و همسایه ها به تدریج وارد خانه ما شدند.

مادر رومینا اشرفی ادامه داد : همسرم اعتیاد نداشت ، اما به شدت عصبی بود و رومینا را تحت فشار قرار می داد ، بشدت سختگیر بود طوری که رومینا اجازه نداشت هر جایی برود یا آزادانه درعروسی ها شرکت کند. وی گفت : ما قبل از فرار رومینا از خانه به علت پایین بودن سنش با ازدواجش مخالف بودیم اما بعد از فرار گفتیم حالا که فرار کرده اشکال ندارد.

مادر رومینا افزود : مردم و همسایه های پسر مورد علاقه رومینا به ما می گفتند خانواده پسر خانواده بدی هستند و دخترتان را از دست آنها نجات دهید و همین باعث شد پدرش تصمیم بگیر هرطور شده رومینا را به خانه برگرداند.

وی عنوان کرد : من و پدربزرگ رومینا از پدرش خواهش کردیم که دیگر به رومینا فشار نیاورد و او همه مارا فریب داد و گفت دخترم را دوست دارم و اگر درخانه غریبه بماند او را می کشم اما اگر به خانه برگردد با او کاری ندارم.

مادر رومینا گفت: نگذارید خون دخترم پایمال شود و خواستار قصاص شوهرش شد.

وی افزود : نظر مردم درباره قصاص پدر رومینا برای من مهم است.

مادر رومینا گفت: پدر رومینا وقتی دخترش را با داس به قتل رساند به مردم گفت به دلیل غیرتش دخترش را کشته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز