وقف تجهیزات سردخانه آرامستان در لاهیجان

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴۰
وقف تجهیزات سردخانه آرامستان در لاهیجان
رئیس اداره اوقاف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل اعلام کرد: یک نیکوکار لاهیجانی 6 دستگاه سردخانه وقف آرامستان بقعه سید محمد یمنی لاهیجان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت الاسلام سید حامد میرحسینی گفت: دکترسمیه فلاح چای، بانوی نیکوکار لاهیجانی،  6 دستگاه سردخانه وقف آرامستان بقعه سید محمد یمنی لاهیجان کرد.                                       

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل افزود: این بانوی نیکوکار این وقف را به نام پدر مرحومشان، سیروس فلاح چای نماینده ادوار شورای اسلامی شهر لاهیجان را انجام داده است.

 وی خاطرنشان ساخت: ارزش 6 دستگاه سردخانه وقف شده ۸۵ میلیون تومان است.

میرحسینی اظهار کرد: آرامستان بقعه سید محمد یمنی در مرکز شهر لاهیجان واقع شده و وقف این تجهیزات بسیاری از مشکلات مردم شهر را حل می کند.

 وی با بیان اینکه موقوفات شهرستان سیاهکل و لاهیجان 581 مورد است، گفت: تعداد رقبات یعنی متعلقات مربوط به موقوفه در این دو شهرستان نیز چهارهزار و581 رقبه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل به افتتاح مرکز مشاوره امور وقف در دفتر امام جمعه و فرماندار سیاهکل و لاهیجان اشاره کرد و گفت: با مشاوره به نیکوکاران و افرادی که قصد وقف دارند، وقف‌های جدید به سمت رفع نیازهای روز مردم هر منطقه هدایت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز