در ارزیابی های هیات های کاراته کشور ؛

هیات کاراته استان گیلان حایز رتبه برتر شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴۹
هیات کاراته استان گیلان حایز رتبه برتر شد
با توجه به ارزیابی های هیات های کاراته سراسر کشور توسط فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی در سال 98 ،هیات کاراته استان گیلان با کسب امتیاز 3630 حایز رتبه برتر گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ " وحید مومنی " سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ایران با ارسال نامه ای به هیات کاراته استان گیلان با اعلام امتیاز و کسب رتبه برتر توسط هیات کاراته گیلان از تلاشهای این هیات در جهت ارتقای ورزش کاراته در استان قدردانی کرد .

مومنی اظهار امیدواری کرد با حمایت های همه جانبه اداره کل وررش و جوانان گیلان از هیات کاراته استان ،این هیات بتواند در سال های آتی نیز به مقام های برتر دست یابد.

گفتنی است محورها و شاخص های ارزیابی عملکرد هیات ها که دارای 9 سرفصل بوده توسط وزارت ورزش و جوانان تایید و به فدراسیون ها ارسال گردیده است و هر کدام از این شاخص ها دارای امتیازات متفاوت می باشد که هیات کاراته استان گیلان به جهت فعالیت های خوب خود حایز رتبه ی برتر شد .

بنابراین گزارش ، این هیات ضمن قدردانی از خانواده بزرگ کاراته گیلان ،هیات های شهرستانی و تعامل همکاران هیات ، امید دارد با توکل به خداوند و همگرایی ، در جهت توسعه و رسیدن به جایگاه اصلی مغفول مانده کاراته گیلان در سطح کشور گام بردارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز