برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۰۲۱۹
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در 230 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در 230 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

وی افزود: بقاع مجری برگزاری سالگرد ارتحال امام(رحمه الله) با کمک خدام افتخاری، قبل از برگزاری مراسم ضدعفونی می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان ساخت: مردم ولایت مدار استان گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و به همراه داشتن وسایل بهداشت شخصی مانند ماسک و دستکش در این مراسم شرکت کنند.

وی یادآور شد: سخنرانی روحانیون و وعاظ برجسته منطقه و مداحی از جمله برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(رحمه الله) و قیام ۱۵ خرداد است.

علیزاده، پاسداشت امام راحل را تکریم همه ارزشهای الهی و انسانی دانست و گفت: امام خمینی(رحمه الله) با الگوبرداری از نهضت حسینی، علیه طاغوت معاصر قیام کرد و اسلام ناب را احیا کرد.

 وی تصور دنیای معاصر بدون امام خمینی(رحمه الله) و تحولاتی ناشی از انقلاب اسلامی ایران هراس آور است گفت: در چنین دنیایی، استکبار و صهیونیسم راه را بر همه آزادی ها فردی و اجتماعی بسته و حتی اجازه نفس کشیدن به انسان و انسانیت نمی دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امام خمینی(رحمه الله) عارفی جهان بین بود که طبق سیره رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) حکومتی دینی بنیان کرد گفت: حرکت امام ما موجی مقدس در جهان ایجاد کرد که به برکت آن آزادی خواهان و مظلومان جهان علیه طاغوت و زور قیام کردند.

 وی به تحقق پیشگویی امام راحل در خصوص نابودی کمونیسم اشاره کرد و گفت: آنچه امروزه در دنیا و آمریکا شاهد هستیم تحقق افول روز افزون دولت آمریکا و وعده صادق امام خامنه ای به عنوان شاگرد راستین مکتب خمینی کبیر است.

علیزاده بر بهره گیری از سیره حضرت امام خمینی(حمه الله) برای تداوم انقلاب اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عجل الله) تاکید کرد و گفت: زهد، ساده زیستی، اخلاص، ظلم ستیزی و مردم داری از خصوصیات بازر امام راحل بود که باید همواره مورد توجه مسئولان و مردم باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز