دیدار رئیس هیأت کاراته گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۰
دیدار رئیس هیأت کاراته گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان
مزدا صوفی رئیس هیأت کاراته استان گیلان، اشرف ندافی نایب رئیس، احمد اخوان دبیر هیأت، حسن کیانی مسئول کمیته فرهنگی، مهدی محمدی مسئول کمیته دانش آموزی، محمد علی عطری مسئول کمیته همگانی هیأت و ایما حسن زاده مسئول کمیته مسابقات بانوان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این دیدار "مزدا صوفی" رئیس هیأت کاراته استان گیلان با اشاره به فعالیت های انجام شده در این هیات به اظهار داشت: هیأت کاراته استان گیلان بر اساس برنامه های تدوین شده خود و به جهت ارتقای جایگاه کاراته گیلان در کشور به پیش می رود و امید دارد با فعالیت مستمر کمیته های زیر مجموعه این هیات و تعامل هیات های شهرستانی بتواند استعدادهای فراوانی را پرورش داده و به کاراته کشور معرفی نماید.

صوفی خاطر نشان کرد: این آمادگی در هیات کاراته استان گیلان وجود دارد که در مساله ی استعدادیابی دانش آموزی با آموزش و پرورش تعامل داشته باشد تا انشاالله بتوانیم این رشته ی ورزشی را در رده ی دانش آموزی به علاقمندان معرفی نماییم.

وی تاکید کرد: کمیته ی دانش آموزی هیات کاراته استان گیلان یکی از کمیته های فعال این هیات است و با همکاری آموزش و پرورش این کمیته نیز به وظایف خود به نحو احسن عمل خواهد کرد.

در ادامه امیر سراجی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه مذکور گفت: رییس محترم هیات کاراته استان گیلان در طی مدت تصدی خود همواره به بهره گیری از ظرفیت های استان برای رشد و توسعه کاراته تاکید داشته اند و این فرصت در آموزش و پرورش گیلان نیز وجود دارد که از پتانسیل های استانی برای ارتقای این ورزش تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره ای جایگاه کاراته گیلان در سطح ملی افول کرد، اذعان داشت: قطعا وجود فردی در ریاست هیات که خود از بدنه ی کاراته باشد در روند ارتقای این رشته بسیار تاثیر گذار است و امیدواریم که کاراته گیلان بمانند سالهای اوج خود دوباره به ریل اصلی خود بازگردد.

سراجی با اشاره به بحث شیوع کرونا و عدم برگزاری مسابقات ورزشی گفت: انشاالله با پشت سر گذاشتن رهایی از ویروس کرونا و برقراری وضعیت عادی در گیلان، جشنواره های ورزشی دانش آموزی برگزار می شود و از ظرفیت هیات کاراته استان گیلان برای معرفی این رشته ورزشی در جشنواره ها و المپیادهای ورزشی دانش آموزی استفاده خواهد شد.

سراجی تاکید کرد: در بحث رشد و توسعه کاراته و استعدادیابی دانش آموزی این معاونت آمادگی لازم را جهت همکاری با هیت کاراته استان گیلان را دارد.

34

22

111

66

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز