شهردار رشت؛

تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان به زودی وارد فاز آزمایشی می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۵۸۸۱
تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان به زودی وارد فاز آزمایشی می شود
به زودی فاز آزمایشی کار تصفیه خانه شیرابه زباله های دفنگاه سراوان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ناصر حاج محمدی در جریان بازدید از این پروژه تاکید کرد که کارهای پایانی اجرای این پروژه هم اکنون در دست اقدام است و به زودی پروژه یاد شده وارد فاز آزمایشی کار خود می شود.

شهردار رشت همچنین خاطر نشان کرد: با وارد شدن تصفیه خانه شیرابه ها در مدار کار، عملاً شیرابه کوه زباله های سراوان، تصفیه شده و آب سالم وارد رودخانه های رشت می شود.

وی گفت: از پیمانکار پروژه هم قدردانی می کنم که با جدیت و علاقه مندی پیگیر اجرای تکمیل تصفیه خانه یاد شده است‌ و از او می خواهم که مراحل پایانی کار را هم با جدیت دنبال کند.

شهردار رشت همچنین در محل تصفیه خانه با برخی از دست اندرکاران اجرای پروژه به گفت وگو پرداخت و مسائل و موضوعات مطرح شده آنها را بررسی کرد.

گفتنی است اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان برای دکتر حاج محمدی دارای اهمیت ویژه است، به همین دلیل وی هر هفته به دفنگاه زباله های سراوان می رود و از نزدیک پیگیر اجرای این تصفیه خانه و پروژه دیوار محافظتی آن می شود.

دکتر حاج محمدی بر این باور است که با اجرای این پروژه گامی اساسی و مهم در رفع آلودگی رودخانه های رشت برداشته می شود و تا حدودی بسیاری از اهالی منطقه از آلودگی منابع آبی خود رهایی می یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز