پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی با زبان هنر

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۸
پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی با زبان هنر
فرمانده انتظامی رودسر گفت: پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق زبان هنر بسیار کارگشا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی و جمعی از اصحاب هنر شهرستان رودسر گفت: هنرمندان چهره‌های محبوب جامعه هستند و رفتارهای سازنده این قشر می‌تواند در حل بسیاری از معضلات اجتماعی مؤثر باشد.

 

این مقام انتظامی پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق زبان هنر را بسیار کارگشا عنوان کرد و بر استفاده از ظرفیت هنرمندان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها تاکید کرد.

وی اظهار داشت: تعامل و همکاری بیشتر ارگان‌های فرهنگی باعث ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود.

در این دیدار "کمال عباس‌نژاد" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه اصحاب هنر از همکاری با نیروی انتظامی برای فرهنگ‌سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی استقبال می‌کنند اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار پلیس و مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تعالی فرهنگ اسلامی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

گفتنی است، در این دیدار هنرمندان با بیان دیدگاه‌‎های خود در خصوص موانع و مشکلات پیش‌روی هنر در سطح شهرستان رودسر، بر تسری در روند صدور مجوز فعالیت برای برپایی کلاس‌های موسیقی، نقاشی و خوشنویسی برای دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز