مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد ؛

تکمیل پروژه بازسازی استادیوم تختی بندر انزلی تا سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۰۹۴۶
تکمیل پروژه بازسازی استادیوم تختی بندر انزلی تا سال ۱۴۰۰
مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حاشیه بازدید از استادیوم تختی بندر انزلی گفت : پروژه بازسازی این استادیوم تا پایان سال 99 به اتمام می رسد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه بازدید از استادیوم تختی انزلی در گفتگویی با برنا اظهار داشت : مردم گیلان و بندر انزلی خاطرات زیادی از دیرباز از این استادیوم دارند و متاسفانه استادیوم تختی بندر انزلی به دلیل قدمت اش ضرورت بازسازی داشته است و چند سال گذشته این کار آغاز گردید اما وسع و توان مالی کافی نبود و مسوولین شهرستانن ، استان و وزارت ورزش از روند کار راضی نبودند.

وی ادامه داد : بدین جهت این پروژه در سالجاری به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار گردید و مجری این پروژه در حال حاضر این شرکت است و حضور ما امروز در گیلان به جهت مقدمات جابجایی و انتقال این پروژه به شرکت توسعه می باشد .

کریمی خاطز نشان کرد : در اولین فرصت و ظرف دو ماه آینده این پروژه آغاز می شود و تلاش خواهد شد در حین انجام مسابقات کار بازسازی انجام شود و تا سال 1400 به اتمام برسد و آماده تحویل به مردم باشد.

کریمی تصریح کرد : کار ،کار سختی است و بازسازی باید حین مسابقات انجام شود و همزمان نیز تماشاچیان استفاده کنند ،این استادیوم در بافت پر ترافیک شهر واقع شده و ضرورت دارد که سریعا تکمیل گردد.

وی در پایان گفت : به فوتبال دوستان گیلان قول می دهیم که این پروژه به طور جدی دنبال شود .

 

نظر شما