سرعت بالای سواری زانتیا حادثه آفرید

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۱۲۰۶
سرعت بالای سواری زانتیا حادثه آفرید
سرپرست پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن 2 تن و مجروح شدن 5 نفر بر اثر برخورد سواری زانتیا با 2 دستگاه پژو206در محورآزاد راه لوشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری "با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور آزادراه لوشان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که از محور آزادراه لوشان " 5 کیلومتری منجیل" جنوب به شمال در حال حرکت بود با گاردریل وسط جاده اصابت و در ادامه وارد لاین مخالف جاده شده و با 2 دستگاه سواری پژو 206 برخورد کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این حادثه، رانندگان 63و 46 ساله خودروهای پژو 206 یکی در صحنه تصادف و دیگری در بیمارستان فوت شدند ادامه داد: سرنشین23 و راننده 24 ساله سواری زانتیا و راننده 62 و سرنشینان 48، 43 ساله سواری پژو به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه از سوی سواری زانتیا اعلام شده است به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی از حرکت با سرعت غیر مجاز و غیر مطمئن اجتناب کنند تا در سایه رعایت مقررات شاهد انجام سفرهای خوش و کم حادثه‌ای در سطح استان باشیم.

 

نظر شما