مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ؛

اعتبارات ورزشگاه تختی انزلی از کشور و اعتبارات استادیوم عضدی استانی است / بازسازی استادیوم تختی انزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سوی وزارت ورزش واگذار شده است / شرایط پروژه ورزشگاه عضدی یک گام جلوتر از ورزشگاه تختی انزلی می باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۱۴۸۳
اعتبارات ورزشگاه تختی انزلی از کشور و اعتبارات استادیوم عضدی استانی است / بازسازی استادیوم تختی انزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سوی وزارت ورزش واگذار شده است  / شرایط پروژه ورزشگاه عضدی یک گام جلوتر از ورزشگاه تختی انزلی می باشد
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص انجام نشدن بازدید از ورزشگاه عضدی توسط مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت : ورزشگاه عضدی رشت جز پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیست و اعتبارات آن نیز از محل استانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مریم بخشی در این خصوص عنوان کرد : طبق دسته بندی که از سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفته پروژه های ورزشی به دو بخش استانی و ملی تقسیم شده است و اعتبار ورزشگاه عضدی از بخش اعتبارات استانی و ورزشگاه تختی انزلی از محل اعتبارات کشوری تامین می شود و بدین جهت پروژه ورزشگاه انزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شده است .

وی با اشاره به سفر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به استان در روز گذشته اظهار داشت : دیروز مهندس کریمی برای تحویل گرفتن پروژه ورزشگاه انزلی وارد گیلان شدند و این پروژه تنها پروژه ای است که این شرکت در گیلان دارد و در مرحله ی انتخاب مشاور قرار دارد.

بخشی تاکید کرد : پروژه استادیوم عضدی در مرحله ی مشخص شدن پیمانکار قرار دارد و یک گام جلوتر از ورزشگاه انزلی است و اعتبارات آن نیز از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد .

وی گفت : جای جای استان گیلان ، استان ماست و نه رشت و نه انزلی و نه تالش و هیچ شهرستانی در اولویت ویژه از سوی این اداره قرار ندارد و انجام پروژه ها بنا به برنامه ریزی وزارت ورزش است .

وی ادامه داد : امیدواریم که بتوانیم اعتبارات بیشتری برای ادامه ی پروژه ها دریافت کنیم و اعتبار پروژه ی ورزشگاه عضدی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز