دکتر ستاری در آیین بهره برداری از شرکت های دانش بنیان مستقر در مجتمع نیمه صنعتی فشتام ؛

ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه و رشد فناوری در گیلان کاملا ضروری است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۲۳۶۷
دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم بهره برداری از 4 شرکت دانش بنیان در مجتمع نیمه صنعتی فشتام رشت گفت : استان گیلان نیازمند ایجاد زیر ساخت های مناسب برای توسعه فناوری و علمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت : استان گیلان از لحاظ نیروی انسانی در حوزه های فرهنگی ،فناوری و علمی از پتانسیل های بالایی برخوردار است  اما زیر ساخت های مناسبی از سوی دولت در این استان ایجاد نشده است.

وی افزود : با وجود اینکه گیلان از نظر فاصله به پایتخت نزدیک است اما در خصوص زیر ساخت های مناسب  برای توسعه فناوری ضعف دارد.

ستاری با قدردانی از تلاشهای استاندار گیلان در جهت توسعه گفت : انشاالله با همدلی مسوولین استانی و سرمایه گذاری دولت در جهت توسعع استان گام های موثری برداریم.

وی همچنین اضافه کرد : بهره گیری از سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت از جوانان مستعد برای ایجاد شرکت های دانش بنیان در رشد و توسعه علمی بسیار موثر خواهد بود .

ستاری با ابراز خرسندی از رشد واحدهای فناور در گیلان خاطر نشان کرد : در چند سال اخیر رشد واحدهای فناور در استان و شرکت های دانش بنیان بسیار خوب بوده است اما انتظار و توقع مردم استان از دولت فراتر از این میزان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز