بازدید معاون رئیس‌جمهوری از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه آزاد رشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۲۴۹۰
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ ظهر امروز (سه شنبه) دکتر سورنا ستاری به همراه دکتر زارع استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت بازدید کردند.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ طرح فناورانه به نمایش گذاشته شده که تهیه و تدوین آن با همت اساتید و دانشجویان تحت پوشش مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد گیلان بوده است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه سعی دارند تا با معرفی طرح های خود و توجیه کارکردهای آن ، امکان دریافت تسهیلات و تولید انبوه محصولات مورد مطالعه خود را فراهم کنند.

دکتر ستاری و دکتر زارع همچنین از یک شرکت دانش بنیان بخش خصوصی که در زمینه تولید موتورهای رانشی فعالیت دارد، بازدید کردند. این شرکت دانش بنیان با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد تاکنون ساخت چند سامانه قوای محرکه و اجزای آن و همچنین ۲ اختراع را در کارنامه خود دارد.

معاون رییس جمهوری و استاندار گیلان صبح امروز از روند پیشرفت اجرایی طرح شهرک علم و فناوری گیلان ، نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه گیلان ، نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و فناور مجتمع نیمه صنعتی فشتام بازدید و سوله های کارگاهی این مجتمع را افتتاح کردند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، بازدید از محل احداث کارخانه نوآوری گیلان ، بازدید از پرنده دوزیست، حضور در آیین آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان و نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی رییس جمهوری به گیلان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز