معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

حفظ سلامت جسمی و روحی دانشجویان مهمترین هدف ما است

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۳۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۵۷۱۷
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست با اعضای شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه حفظ سلامت جسمی و روحی دانشجویان را مهمترین اهداف دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر فردین مهرابیان طی نشستی با اعضای شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه به منظور رفع مسایل و مشکلات دانشجویان بر  تداوم این جلسات تاکید کرد و گفت: همه ما اعم از دانشجو، مدیر و اساتید جز خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم و باید در کنار هم و با تکریم متقابل در جهت پیشبرد اهداف این مجموعه تلاش نماییم.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان همانند فرزندان ما محسوب می شوند، تصریح کرد: انتظار ما از شما دانشجویان دانشگاه  بیان و نقد مسایل ،مشکلات و همچنین ارایه راهکار به منظور رفع آنها است.

دکتر مهرابیان در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت شورای صنفی دانشجویی ، اظهار داشت :  اعضای شورای صنفی همانند بازوان پرتوان دانشگاه محسوب می شوند و  بنده  در حد توان  پیگیر مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی شما خواهم بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به خوابگاه‌های دانشجویی و مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) در مجموعه دانشگاهی سایت لاکان یاد آور شد: با تلاش این مجموعه  ضمن بازدید از تعدادی ساختمان برای اختصاص به خوابگاه‌های دانشجویی مقدمات کار فراهم شده است و  امیدواریم بتوانیم گامی در راستای رفاه دانشجویان برداریم و سرانه خوابگاهی را نیز افزایش دهیم.

وی ادامه داد:  پس از پیگیری های صورت گرفته و تلاش همکاران اداره تربیت بدنی، مجموعه ورزشی سایت لاکان نیز برای بهره برداری در سال تحصیلی جدید، درحال آماده سازی می باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه هدف اصلی ما تامین رفاه و حفظ سلامت دانشجویان است اظهار داشت : همه ما برای یک هدف واحد تلاش می کنیم . 

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد دانشجویان دختر در مقایسه به دانشجویان پسر در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیشتر است ، یاد آور شد: در این خصوص خوابگاهی نوساز ویژه دانشجویان دختر در نظر گرفته شده است . 

دکتر مهرابیان با اشاره به حضور دانشجویان در ایام  شیوع کرونا در خوابگاه های دانشجویی گفت: در بدو ورود دانشجویان با معرفی  آنها به مراکز بهداشتی جهت انجام  تست اقدام نمودیم اما متاسفانه  اعلام جواب تست زمانبر می باشد و این موضوع ما را با چالش هایی مواجه کرده است .

وی ادامه داد : در صورتی که تست کرونای دانشجویی مثبت اعلام شود در صورت بومی بودن،  با رعایت پروتکل های بهداشتی به خانه بر می گردد همچنین، دانشجویان راه دور نیز در بخش مجزایی از خوابگاه ها قرنطینه می شوند.

در ادامه این نشست ضمن بیان مسایل و مشکلات دانشجویان در خصوص تغذیه ، ایاب و ذهاب، تست کرونا و ... از سوی اعضای شورای صنفی، از پیگیری و زحمات معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز