مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

باید فرهنگ دوچرخه سواری را به عنوان یکی از بهترین مدل های حمل و نقل پاک گسترش دهیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۶۴۸۸
باید فرهنگ دوچرخه سواری را به عنوان یکی از بهترین مدل های حمل و نقل پاک گسترش دهیم
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشستی با شهردار منطقه 3 رشت بر لزوم استفاده از فرهنگ دوچرخه سواری بعنوان یکی از بهترین مدل های حمل و نقل پاک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، ضمن تشکر از زحمات طیبه بینا شهردار منطقه 3 رشت به منظور اعلام آمادگی توسعه و تجهیز مسیر دوچرخه سواری در این منطقه که یکی از مناطق پرتردد و پرترافیک شهر رشت می باشد ، عنوان کرد : باید فرهنگ دوچرخه سواری را بعنوان یکی از بهترین مدل های حمل و نقل پاک گسترش دهیم و فرهنگ سازی و تبلیغات و ترغیب شهروندان برای استفاده ازاین  وسیله بسیار حائز اهمیت است .

وی گفت : ایجاد مسیر امن برای شهروندان در مسیرهای دوچرخه سواری مهم بوده و باید شرایط توسعه دوچرخه سواری و ایمنی بعنوان یک مدل حمل و نقل برای شهروندان فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان افزود : باید شرایطی در ابتدا و انتهای این مسیر  فراهم شود تا افراد کم بضاعت  که توان خرید دوچرخه را ندارند هم بتوانند برای انجام کارهای روزمره خود براحتی از این وسیله استفاده کنند.

طیبه بینا شهردار منطقه 3 رشت نیز گفت :  گسترش مسیرهای دوچرخه سواری در تمام معابر سطح شهر باعث می شود شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری ترغیب شده و به تبع آن شاهد کاهش بارترافیک معابر و آلودگی هوا باشیم.

وی تاکید کرد : شهرداری رشت آمادگی خود را بمنظور فراهم ساختن زیرساختهای مورد نیاز در زمینه استفاده از دوچرخه اعلام می دارد تا گام بلندی در افزایش استفاده از این وسیله حمل و نقل پاک برداشته شود و تمام تلاش خود را خواهیم کرد با استفاده از نظر و تجربیات کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیئت دوچرخه سواری استان ، در مسیر تردد دوچرخه سواران ایمنی های لازم را فراهم آوریم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز