رییس شورای شهر رشت تاکید کرد ؛

لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی مردم / نخستین فوتی کرونا در رشت پس از ۲۵ روز

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۶۸۴۶
لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی مردم /  نخستین فوتی کرونا در رشت پس از ۲۵ روز
اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت در یکصد و چهل و نهمین جلسه ی این شورا که عصر چهارشنبه 18 تیر ماه برگزار شد گفت : به جهت شروع موج دوم کرونا در گیلان ،ضرورت دارد که همشهریان رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی را انجام دهند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،یکصد و چهل و نهمین جلسه (فوق العاده )شورای اسلامی شهر رشت عصر چهارشنبه 18 تیرماه برگزار شد .

اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه ضمن ابراز تاسف از شروع موج دوم بیماری کرونا در گیلان و برخی شهرهای کشور گفت : متاسفانه پس از 25 روز ،نخستین فوتی از کرونا در رشت ثبت شد که این امر زنگ خطری برای همشهریان است و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.

وی افزود : این احتمال وجود دارد که دوباره اتفاقات تلخ شیوع ویروس کرونا در گیلان تکرار شود و این بار تنها سالخوردگان در معرض خطر نیستند بلکه جوانان و کودکان نیز در معرض این بیماری قرار دارند  و کادر درمان نیز بسیار خسته اند و اگر کرونا اوج بگیرد توانی برای این عزیزان در جهت خدمت رسانی به بیماران نمانده است.

حاجی پور گفت : خواهش من از مردم فهیم شهر و استان مان این است که مسایل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا زمانی که این ویروس منحوس از کشور ما رخت بر ببندد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح سوال اعضای شورا از شهردار رشت عنوان کرد : ده روز به آقای شهردار فرصت داده شده است تا در صحن حضور یابند و پاسخ سوالات را بدهند و امروز تماس گرفتند و به دلیل مشغله عدم حضور خود را اعلام کردند و روز دوشنبه مهلت ده روزه ی ایشان پایان می یابد .

حاجی پور با رای گذاشتن جلسه ی فوق العاده آتی و حضور شهردار اعلام کرد : بنا به رای اعضا مقرر می گردد که روز دوشنبه در ساعت 6 عصر جلسه ی فوق العاده ای برای استماع پاسخ های جناب آقای شهردار تشکیل شود .

وی در پایان اظهار داشت : حق قانونی اعضای شورای شهر است که طرح سوال داشته باشند و همچنین بر طبق قانون نیز شهردار این حق را دارد که پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز