معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خبر داد :

تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۰ شرکت در زمینه تامین انواع نهاده‌های دامی

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۷۳۰۴
تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۰ شرکت در زمینه تامین انواع نهاده‌های دامی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خبر داد : برای 20 شرکت به دلیل تخلف گرانفروشی در موضوع تامین نهاده های دامی تشکیل پرونده شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمد درویش کردار از تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۰ شرکت در زمینه تامین انواع نهاده‌های دامی در گیلان خبر داد و گفت : بر اساس بررسی بعمل آمده و گشت های مشترک بازرسی با  کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی مغایرت  زیادی در خصوص عرضه و قیمت فروش انواع نهاده‌ها و خوراک دام از سوی شرکت‌های واردکننده کشف گردید.

 معاون نظارت و بازرسی  و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اظهار داشت: در طرح پایش نهاده‌های دامی ، نظارت بر عملکرد واحدهای توزیع کننده نهاده  در دستور کار قرار دارد و به صورت مستمر برای مهار گران‌فروشی و جلوگیری از اخلال در بازار و نهایتا کاهش قیمت مرغ و گوشت در گیلان تلاش می شود.

 وی با اشاره به اینکه با متخلفین عرضه عمده نهاده های دامی مماشات نخواهد شد و با دستگاه قضایی نیز هماهنگی لازم انجام شده است افزود :ارزش ریالی  تخلفات ارزیابی شده برای ۲۰ پرونده این شرکت بیش از ۷ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال بود که  به اداره کل تعزیرات  با مستندات لازم به منظور اعمال قانون ارسال شده است. در همین راستا وی خواستار همکاری مرغداران و تشکلهای مربوطه برای پیگیری و برخورد با تخلفات موجود از طریق ارایه مستندات و اطلاعات صحیح گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز