یک کشته بر اثر واژگونی نیسان در محور "رحیم‌آباد به اشکورات"

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۰۸۹۵
یک کشته بر اثر واژگونی نیسان در محور رحیم‌آباد به اشکورات
سرپرست پلیس راه استان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن 3 نفر بر اثر واژگونی خودرو وانت نیسان در محور "رحیم‌آباد به اشکورات" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور "رحیم‌آباد به اشکورات"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه وانت نیسان حین تردد در محور اعلامی محله "گرمابدشت" واژگون شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه سرنشین 24 ساله که در قسمت بار وانت نیسان سوار شده بود از کابین سقوط و به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرد ادامه داد: راننده 47 ساله و سرنشینان 18 و 46 ساله دیگر این خودرو به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از سرعت خودرو نیسان اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از کلیه رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز