معاون وزیر کشور در نشست با فعالان اقتصادی گیلان تاکید کرد؛

بهبود شرایط اقتصادی و گذر از مشکلات نیازمند تلاش مضاعف است

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۳۷۲۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، گفت: برای گذر از مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی ، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر بابک دین پرست عصر (پنجشنبه) در نشست با فعالان اقتصادی استان گیلان، افزود: با تعطیلی هر واحد  تولیدی  صدها و هزاران نفر نیز بیکار می شوند و آسیب های مختلفی را به همراه دارد؛ از این رو باید به  واحدهای تولیدی دارای صلاحیت و اهلیت کمک شود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: برای گذر و بهبود از شرایط ، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.
 
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا و هم‌پیمانانش ، به استقلال خواهی ملت ایران اشاره و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی پای این شعار ایستاده اند.
 
دین پرست با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی، هر واحد تولیدی ، یک منبع تامین مایحتاج بسیاری از افراد است که باید حفظ شود.
 
وی تصریح کرد:  مهمترین عامل و منشاء اقدامات غیرقانونی، رانت ها و فسادها، برداشت سلیقه ای از قانون است.
 
 وی اظهار داشت: پرداخت حقوق به چندین هزار نفر در یک واحد تولیدی کار بسیار مشکلی است و براین اساس باید به تولیدکنندگان کمک و مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرد.
 
گفتنی است معاون وزیر کشور با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان و شمار دیگری از مدیران، از چندین واحد دانش بنیان در شهرک نیمه صنعتی فشتام رشت بازدید کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز