عدم توانایی در کنترل کامیون جان سرنشین را گرفت

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۴۳۷۶
عدم توانایی در کنترل کامیون جان سرنشین را گرفت
سرپرست پلیس راه استان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن 2 نفر بر اثر برخورد کامیون ولوو با دیواره کوه در محورپونل به خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری "  با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور "پونل به خلخال"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه کامیون ولوو که از محور پونل به خلخال " روستای یکشنبه بازار" در حال حرکت بوده با دیواره کوه برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه، سرنشین 15 ساله کامیون ولوو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و سرنشین29 ساله و راننده 37 ساله مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالای کامیون ولوو اعلام شده است، به رانندگان توصیه کرد: از رانندگی باسرعت غیر مطمئن به جد خودداری کنند و با این کارجان خود،سرنشینان و دیگران را باخطر مواجه نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز